9.02.2014

oo1. Sweet Child O'Mine



Tu Justa | 18:37 | muzyka

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój nowy graficzny blog. Na początek trzy szablony, które pojawią się też niedługo na mojej szabloniarni, kiedy ją otworzę. Justy-enchant nie zamykam : D. Pewnie się zastanawiacie, dlaczego taka nazwa? Kocham rock, no i słowo Monster. Po prostu. Nazwa brzmi po polsku Rockowy Potwór, jednak chyba większość się skapnęła, że jest błąd. Bo ta nazwa była zajęta, i musiałam dodać literkę, ale i tak fajnie, bo tworzy się słowo Moon. Czyli... Rockowy Księżycowy Potwór xD. Jeszcze kilku rzeczy nie uzupełniłam, a mianowicie tych oto kółeczek ------------------->
Więc jak je klikniecie skieruje Was do niczego. 3 szaby:

Pobierz/Podgląd

Pobierz/ Podgląd


Pobierz/ podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz